720,190 ש"ח להתייעלות אנרגטית בשומרון

איתי גדסי No Comments on 720,190 ש"ח להתייעלות אנרגטית בשומרון

משרד הכלכלה העניק 720,000 ש"ח להתייעלות אנרגטית בשומרון | דגן: "יש לנו אחריות לשמירה על חבל הארץ וזה כולל גם שמירה על הסביבה ועל מעבר לאורח חיים ירוק"

דגן וכהן
20:24
29.04.24
אתר קול חי No Comments on התקדמות דרמטית במגעים לעסקת חטופים | חדשות החג

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

משרד הכלכלה והתעשייה אישר מענק של 720,190 ש"ח למועצה האזורית שומרון עבור פעולות התייעלות אנרגטית עירונית.

שר הכלכלה והתעשייה, אלי כהן אמר: "התוכנית להתייעלות אנרגטית היא בשורה לרשויות המקומיות ולאיכות הסביבה בה אנו חיים. לצד החשיבות הסביבתית, יש לחיסכון בחשמל גם יתרון כלכלי – את הכסף שנחסך בחשבון החשמל של העירייה, ניתן לתעל לטובת תוכניות נוספות, לרווחת תושבי המועצה"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן אמר: "זהו צעד נוסף להפיכת השומרון לירוק יותר וידידותי יותר לסביבה. המועצה האזורית שומרון פועלת בכל המישורים בכדי להגיע למצב שבו השומרון כולו יהיה ירוק יותר וידידותי יותר לסביבה שכן יש לנו אחריות למקום היפהפה הזה". דגן הודה לאגף שפ"ע במועצה על ריכוז הנושא וקידום מהלכים נוספים להפיכת השומרון לירוק וידידותי יותר לסביבה. הרשות להשקעות במשרד הכלכלה תיתן מענק למועצה האזורית שומרון במסגרת מסלול סיוע לפרויקטים המקדמים התייעלות אנרגטית, בין היתר באמצעות החלפת תאורת רחוב לחסכונית יותר, החלפת מערכות מיזוג, שיפור תאורה במוסדות חינוך, תרבות ועוד.

המסלול יוצא לדרך בשיתוף פעולה של משרד האנרגיה, משרד הכלכלה והתעשייה, המשרד להגנת הסביבה ומשרד האוצר, למספר רשויות ב-4 השנים הקרובות. המועצה האזורית שומרון נמנית על הרשויות הראשונות שזוכות במענק.

המועצה האזורית שומרון כאמור תקבל מענק על סך 720,190 ₪ עבור התייעלות אנרגטית, זאת כחלק מהמסלול הרחב המתפרש על פני 4 שנים. תכניות אלה יובילו להפחתת פליטת גז חממה, וסיכונים לאוכלוסייה.



0 תגובות